lördag 11 oktober 2014

Lördagskväll

Myser ner mig i soffan efter att ha tillbringat kvällen hos min bror och hans sambo.
Chicago är ett ganska givande kortspel ändå måste jag säga.
Morgondagen kommer att bestå av en grymt lång och skön sovmorgon, det är en sak som är säker! Skulle behöva det varje dag just nu känns det som, men man kan inte få allt.
Dessutom så saknar jag min vanliga mobil, lånemobiler kan seriöst köra upp någonting! Kan varken ta bilder eller ladda ner appar eller någonting i den stilen just nu.. Tur då man har vänner så man kan ta bilder med deras mobiler när det krisar sig !

Amanda köpte små presenter till mig på Ullared igår. En snuttefilt med ett elefanthuvud och en haklapp med "Liten men tuff" på. Ni kan inte ana vilken tur jag har som fått möjligheten att lära känna denna kvinna! Blomman och bilden, som ni kan se nedan, det var min födelsedagspresent från henne. Presenter som det är de man uppskattar mest. De personliga.
Hon kommer att bli en fantastisk "tant Amanda" till vårat barn. Utan tvekan bland de bästa! 

Om ni håller ögonen öppna under morgondagen så är risken stor att ni får se första bilden på magen med, glöm inte det! Men nu lägger jag datorn åt sidan o myser ner mig i soffan utan dator.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar