tisdag 14 oktober 2014

Ortopedi

Tjoflöjt! Föreläsning i skolan även idag. Idag handlar det om ortopedi, ganska intressant faktiskt. Jag har dessutom konstaterat att det säkert är artros jag har i varenda led i kroppen. Vi kan ju alltid säga det iallafall. Men lederna värker o knäpper till o från.
Något ni kanske inte visste om mig är att jag är som en 80åring i kroppen trots mina unga 20år. Såpass plattfot så jag fått lite problem med knäna, skevt bäcken, sned ryggrad, diskbråck i nacken och whiplash.. haha måste jag säga mer? 

Skämt o sido, ridning ikväll! Det är verkligen det bästa som finns! Trots att jag from. nu nog måste rida i leggings då ridbyxorna knappt når runt magen längre...

O inte har jag fått tillbaka min mobil idag heller... förbannade skit. Vill ha min mobil och inte denna sketna gamla lilla skitmobil ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar